جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

کانفیگ کنترل پنل CENTOS WEB PANEL قسمت دوم

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

مقاله کانفیگ کنترل پنل CENTOS WEB PANEL قسمت دوم ادامه مقاله پیشین می باشد. در این مقاله در رابطه با قسمت های مختلف dashboard  در کنترل پنل توضیح خواهیم داد.

در زیر عکس اصلی داشبورد کنترل پنل را مشاهده می فرمایید:

در سمت راست بالا ، 3 قسمت support , backup و firewall برای شما به نمایش در آمده است. Support در رابطه با پشتیبانی خود کنترل پنل می باشد که می توانید سوال های خود را در قسمت ارتباط با ما سایت ارائه دهنده ، مطرح نمایید. مورد بعدی backup می باشد. با کلیک بر روی آن به صفحه همانند صفحه زیر ارجاع داده خواهید شد که دارای دو قسمت می باشد:

Manage backup:

این مورد در رابطه با مدیریت بک آپ ها می باشد. به صورت پیش فرض این مورد فعال می باشد. برای غیر فعال سازی آن می توانید بر روی تیک Enable Backup کلیک نمایید.

Backup Folder Location آدرسی است که برای ذخیره بک آپ ها می توانید تعیین کنید. به صورت پیش فرض این مورد بر روی /backup سرور شما قرار دارد.

3 گزینه بعدی در رابطه با نحوه دریافت بک آپ می باشد که گزینه اول بک آپ روزانه می باشد، تیک دوم برای بک آپ هفتگی می باشد و تیک سوم برای بک آپ ماهیانه می باشد .

MySQL Backup در رابطه با دریافت بک آپ دیتابیس می باشد که به صورت پیش فرض تیک آن نیز خورده است.

Backup All Users این مورد به صورت پیش فرض غیرفعال می باشد که در صورت فعال سازی این مورد از کلیه یوزر های موجود بک آپ گرفته خواهد شد.

قسمت دوم در رابطه با Remote Backup Settings می باشد. در این مورد می توانید اطلاعات سرور و یا هاست بک آپ خود را قرار دهید و بر روی test connection کلیک نمایید و پس از اتصال می توانید save changes کلیک نمایید.

در مقالات بعدی در رابطه با کانفیگ های مختلف فایروال در کنترل پنل صحبت خواهیم کرد.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

همچنین به منظور مطالعه بیشتر مقاله ها، می توانید به بخش مقالات سایت مراجعه فرمایید.

 

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
2 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سپاسگذارم
در مورد ریموت بکاپ هم آموزش بذارید لطفا.
سرور بکاپ باید cwp روش نصب باشه؟ چه سیستم عاملی باشه؟ یا چه ویژگی هایی باید داشته باشه.

خواهش میکنم زنده باشید.
حقیقتا این مورد کاملا بستگی به کاربری شما دارد و برای این مورد از راهکارهای گوناگونی می توان استفاده کرد. برای مثال می توانید یک هاست مخصوص بک آپ تهیه کنید و با استفاده از FTP بک آپ ها را به آن منتقل نمایید و یا اینکه یک سرور تهیه کرده و در سرور CWP خود آنرا مونت کنید و بک آپ گیری خودکار را ست کنید. همچنین می توانید از گزینه ی بک آپ عادی CWP نیز استفاده کنید که بک آپ گیری را داخل خود سرور انجام می دهد.