نحوه فعال سازی Two-Factor Authentication

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

همانطور که می دانید امنیت هاست می بایست از همه طریق تامین گردد. یکی از مهم ترین بخش های امنیت هاست، لاگین به آن می باشد. شما می بایست لاگین هاست را ایمن نمایید. در این مقاله قصد داریم در خصوص ویژگی Two-Factor Authentication یا 2FA صحبت کنیم. این قابلیت امکان فعال سازی در هاست های لینوکسی را دارد. شما می توانید با فعال کردن آن داخل هاست ایمنی را افزایش دهید.

در این مقاله نحوه فعال سازی آن را با هم بررسی می کنیم.

برای داشتن این قابلیت می بایست بر روی گوشی های هوشمند خود برنامه ای را نصب کنید تا به شما کمک کند ایمن تر لاگین به هاست را انجام دهید. نام برنامه مورد نظر Due Mobile می باشد.  برای نصب آن بر روی گوشی های اندرویدی و ios می توانید از لینک زیر استفاده کنید:

Due Mobile

پس از نصب اپلیکیشن مورد نظر حال در هاست سی پنل خود لاگین می کنید و گزینه Two-Factor Authentication را انتخاب نمایید:

2FA

پس از وارد شدن به بخش زیر مانند تصویر بر روی Set Up Two-Factor Authentication کلیک نمایید:

2FA

حال صفحه به شما نمایش داده می شود که داخل آن QR code موجود می باشد. با استفاده از این کد شما می توانید اسکن انجام دهید. در صورتی که تلفن همراه شما امکان اسکن این کد را نداشت، قابلیت وارد کردن اطلاعات به صورت دستی نیز در 2FA قرار گرفته است و شما می توانید یوزر و پسورد generate شده را در اپلیکیشن مذکور وارد نمایید تا کد شش رقمی به شما ارائه دهد:

2FA

2FA

پس از وارد کردن عدد شش رقمی در مرحله دوم حال می توانید بر روی گزینه  Configure Two-Factor Authentication کیلک نمایید:

2FA

امیدواریم این مقاله نیز برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. دیگر مقالات آموزش سی پنل نیز در بخش مقالات موجود می باشد. ما را در بخش مقالات دنبال کنید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها