جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

مهم ترین کارهایی که باید بلافاصله بعد از نصب وردپرس انجام داد (قسمت 2)

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

در مقاله ی گذشته در خصوص مهم ترین کارهایی که باید بلافاصله بعد از نصب وردپرس انجام داد صحبت کرده ایم و تا حدی با موارد ابتدایی آن آشنا شده ایم. در این مقاله نیز ادامه این مبحث صحبت خواهیم کرد. قسمت اول این مقاله هفته های پیشین منتشر شد. در خصوص ادامه آن نیز در مقاله فعلی مورد های دیگر را با شما به اشتراک گذاشته ایم.

  1. نصب تم

حال که دو مرحله اول نصب وردپرس را انجام داده ایم. وقت آن رسیده است که به ظاهر سایت خود توجه کنیم. زمانی که وردپرس نصب می شود به صورت پیشفرض تمی بر روی سایت قرار داده می شود که یک شخص ثالث آن را انتخاب کرده است و زمانی که سایت در دسترس قرار می گیرد این تم نمایش داده می شود. حال برای اولین کار ظاهری می بایست تم را تغییر دهید. تم های رایگان داخل خود وردپرس موجود است و یا این که می توانید از تم های شخصی سازی شده که ممکن است شامل هزینه باشد استفاده نمایید و بر روی وردپرس نصب کنید.

انتخاب تم یکی از مهم ترین مسائل سایت می باشد. زیرا اولین چیزی که در سایت نمایش داده می شود ظاهر و تم آن است. حال با توجه به بودجه و کارایی سایت خود می توانید تم مورد نظر را انتخاب کنید.

wordpress

  1. انتخاب پلاگین

علاوه بر تم که اهمیت بالایی در سایت دارد، افزونه ها یکی از مهم ترین بخش های سایت و CMS می باشد. افزونه ها عملکرد سایت را بهتر می کنند و قابلیت هایی را در اختیار شما می گذارند که باعث می شود استفاده بهینه تر و راحت تری از وردپرس داشته باشید. در مقاله های گذشته در خصوص پلاگین های وردپرس صحبت کرده ایم و برخی از بهترین های آنها را با شما عزیزان به اشتراک گذاشته ایم.

امیدواریم این مقاله نیز برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. در خصوص وردپرس و کار با آن مقالات متعددی بر روی سایت قرار دارد. ما را در بخش مقالات دنبال کنید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها