تغییر تم دایرکت ادمین

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

در این مقاله در خصوص کنترل پنل دایرکت ادمین (DirectAdmin) و مشاهده تم های مختلفی که امکان استفاده از آن وجود دارد توضیح خواهیم داد.

کنترل پنل دایرکت ادمین یک کنترل پنل محبوب برای مدیریت سایت ها در سرور های لینوکسی می باشد که بعد از Cpanel از جایگاه خوبی میان کاربران با سیستم عامل لینوکس برخوردار است و در خدمات Server.ir نیز امکان ارائه و نصب این کنترل پنل امکان پذیر می باشد.

اما موردی که در این مقاله توضیح خواهیم داد در خصوص امکانات جدیدی است که در کنترل پنل دایرکت ادمین ارائه شده است و آن هم استفاده از تم جدید دایرکت ادمین و تغییر آن به حالت دیفالت میباشد که در مقالات گذشته در خصوص نصب پوسته جدید در دایرکت ادمین توضیح داده شد و میتوانید مقاله اعلام شده را مطالعه نمایید. تم جدیدی که دایرکت ادمین  ارائه داده است بسیار مورد کاربرد و از رابط گرافیکی مناسبی برخوردار است ولی بسیاری از کاربران با همان تم قدیم راحتتر هستند و مایل به استفاده از همان تم می باشند، که در این مقاله آموزش خواهیم داد که چگونه این کار انجام شود و تم دایرکت ادمین را به حالت قبل بازگردانند.

خب برای اینکار ابتدا به دایرکت ادمین لاگین نمایید. سپس از گزینه بالا وارد سطح reseller شوید.

direct admin

سپس در تب های بالا از بخش Reseller Tools مورد Skin Manager را انتخاب نمایید.

مانند تصویر زیر می توانید لیست تم های موجود را مشاهده نمایید.

دایرکت ادمین

سپس با انتخاب گزینه default تب مشکی رنگی نمایش داده می شود که در آنجا این امکان وجود دارد که نمایش آن تم را برای خودتان یا برای تمام یوزر ها مشاهده نمایید.

با انتخاب گزینه Apply to me آن تم تنها برای شما نمایش داده می شود و می توانید مشاهده نمایید و با انتخاب گزینه Apply to all user آن را برای تمام یوزر ها اعمال نمایید.

direct admin

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها