جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

تعریف Prestashop و ویژگی های آن

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

در مقاله های پیشین با تعریف پلتفرم Opencart و بررسی ویژگی های آن با شما عزیزان همراه بودیم و در این قسمت قصد داریم در خصوص پلتفرم فروشگاه ساز دیگری با نام Prestashop توضیحاتی ارائه کنیم.

Opencart یک پلتفرم یا سیستم تجارت الکترونیکی و فروشگاه ساز حرفه ای و متن باز (Open Source) است که به علت وجود ویژگی های کاربردی و ظاهری جذاب، توانسته است جایگاه ویژه ای در میان کاربران کسب کند و به محبوبیت و شهرتی در زمینه فروش و تجارت اینترنتی دست یابد.

Prestashop نیز همانند Opencart یک پلتفرم فروشگاه ساز رایگان است و هیچ کمیسیونی بر فروش شما دریافت نمی کند و به کسب و کارهای کوچک و بزرگ کمک می کند تا یک فروشگاه آنلاین موفق را ایجاد و اجرا نمایند. این پلتفرم متن باز یا Open Source می باشد که بر اساس زبان برنامه نویسی PHP و پایگاه داده MYSQL ایجاد شده است و تا کنون 270 هزار فروشگاه با آن ایجاد شده اند.

prestashop

ویژگی های Prestashop:

  1. شما توسط Prestashop فروشگاه خود را بسازید، آن را روی فضای میزبانی خود (Host) قرار دهید و تمام فایل ها آن را بسته به نیاز خود ویرایش کنید.
  2. امکان انتقال از نرم افزارهای دیگر بر روی Prestashop وجود دارد
  3. بیش از 300 قابلیت پیش فرض در آن موجود است
  4. با بیش از 60 زبان زنده دنیا در دسترس است
  5.  قالب هایی با طرح های منحصر به فرد و زیبا در آن برای استفاده کاربران موجود است

همانطور که گفته شد، PrestaShop دارای بیش از 300 ویژگی داخلی برای مدیریت لیست محصولات، پرداخت ها،ارسال ها و … است. PrestaShop از سیستمی استفاده می کند که به کاربران خود این امکان را می دهد تا تم های فروشگاه را سفارشی سازی کرده و از طریق ماژول های خود ویژگی های جدیدی را اضافه کنند. این ماژول ها قابلیت های داخلی نرم افزار را گسترش می دهند که کاربران می توانند آن ها را مستقیماً در پنل مدیریت نرم افزار نصب کنند.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
2 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

Great content! Super high-quality! Keep it up! 🙂

خواهش میکنم در خدمت شما هستیم.
موفق باشید.