جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

بهینه سازی تصاویر در سرور ویندوزی

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

هنگام بارگذاری اطلاعات سایت یکی از مواردی که میتوان برای بهبود و بهینه بودن سایت بررسی نمود آپلود عکس های فشرده می باشد که در صورتی که در سروری که هاست شما میزبانی می شود این مورد غیر فعال باشد ممکن است در آنالیزور آنلاین امتیاز منفی برای سایت را مشاهده کنید. هم در سرور های ویندوزی و هم در سرور های لینوکسی امکان فشرده سازی و بهینه سازی تصاویر وجود دارد. توجه نمایید که در صورتی که اینمورد فعال باشد سرعت لود تصاویر بسیار بهبود خواهد یافت و نتیجه آنالیزور نیز بسیار بهتر می باشد. که توصیه می شود حتما در سرور ها این مورد را فعال نمایید تا از سمت آنالیزورهای آنلاین نیز امتیاز منفی بابت بهینه نبودن اطلاعات و ایمیجها دریافت ننمایید. البته به صورت کلی توصیه می شود که قبل از آپلود عکس ها حتما با نرم افزار های مناسب تصاویر را فشرده نمایید تا هم کیفیت آنها حفظ شود و هم زمان لود بالایی به خود اختصاص ندهند.

در این مقاله توضیح داده خواهد شد که چگونه در سرور های ویندوزی می توانیم این مورد را فعال نماییم. البته به صورت پیش فرض در تمام هاست های ویندوزی این مورد فعال می باشد و در هاست های لینوکسی نیز این دسترسی وجود دارد و در بخش optimize website  می توان گزینه  Compress All Content را فعال بفرمایید.

برای این کار نیاز است که از طریق ریموت به سرور خود متصل شوید. سپس به بخش  IIS(Internet Information Service)  رجوع کنید.

سپس از بخش sites آن اکانت مورد نظر را کلیک نمایید تا پنجره ای مانند تصویر زیر نمایش داده شود :

compression

سپس از بخش IIS گزینه compression را کلیک نمایید.

دو گزینه Enable dynamic content compression و Enable static content compression نمایش داده می شود. تیک هر دو گزینه را بزنید و سپس تغییرات انجام شده را ذخیره نمایید.

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد و بتوانید از آن استفاده بفرمایید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها