جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

بهترین پلاگین های وردپرس در سال 2020 (قسمت اول)

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

وردپرس یکی از بهترین پنل های مدیریت وب سایت می باشد. همانطور که استفاده از آن ساده می باشد، امکان اضافه کردم افزونه های متعددی در آن وجود دارد که به شما کمک می کند بیشترین بهره برداری را از سایت ببرید. در این مقاله به برخی از بهترین پلاگین های وردپرس که در سال 2020 شناسایی شده اند خواهیم پرداخت.

پلاگین های مختلفی برای وردپرس وجود دارد، برخی از آنها بسیار کاربردی است که وب سایت شما را بسیار زیبا و کارآمد می کند و برخی دیگر آنچنان مخرب است که وب سایت زیبای قبلی شما را به سایتی پر از ویروس و ربات تبدیل می کند. در نتیجه انتخاب بهترین پلاگین برای وب سایت بسیار پر اهمیت می باشد.

  1. Contact Form 7

با استفاده از این پلاگین می توانید همه فرم های ارتباطی با مخاطبین خود را به خوبی کنترل کنید. در این پلاگین شما امکان ایجاد Capcha را نیز دارید.

Plugins

  1. Yoast SEO

با استفاده از این پلاگین می توانید به صورت گام به گام با کلید واژه هایی که دارید، SEO سایت خود را ارتقا دهید.

Plugins

  1. Aksimet Anti-Spam

این افزونه رایگان بوده و به شما این امکان را می دهد که سایت را از دریافت اسپم دور کنید. دیگر با آنالیز تمامی دریافتی ها اجازه ورود اسپم را به وردپرس شما نمی دهد. همچنین کامنت ها نیز یکبار از آنالیز این افزونه رد می شود.

plugins

  1. WooCommerce

کاربرانی که می خواهند سایت های فروشگاهی راه اندازی کنند، قطعا نیاز به پلاگینی دارند که این محتوی فروشگاهی را هدایت کند. با استفاده از این پلاگین به راحتی می توان کالا را عرضه کرد و به بهترین شیوه آن ها را در وب سایت مدیریت کرد.

plugins

  1. TinyMCE Advanced

در صورتی که می خواهید بدون مراجعه به Google Analytic وضعیت سایت را بررسی کنید، می توانید پلاگین TinyMCE را نصب کنید و به راحتی وضعیت سایت را بررسی کنید.

Plugins

برای مشاهده دیگر پلاگین ها ما را در مقالات بعدی دنبال کنید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها