بهترین شرکت های امنیتی(Security Company) قسمت دوم

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

امروزه تقریبا تمامی کسب و کار ها به طریقی با سیستم های IT و شبکه ها و پروتکل های اینترنتی در ارتباط بوده و با توجه به افزایش سطوح حمله و پیچیده تر شدن مشکل های امنیتی، در تلاش هستند تا امنیت را از جهات مختلفی مانند امنیت نتورک، امنیت ایرو، امنیت ایمیل،…. برقرار کنند. در این مسیر انتخاب یک شرکت امنیتی(Security Company) مناسب همچنین انتخاب بین شرکت های با تجربه و قدیمی تر و شرکت هایی با تکنولوژی های بروز تر، کار سختی است. در مقاله پیشین  با عنوان بهترین شرکت های امنیتی (Security Company) در سال ۲۰۲، لیستی با 7 مورد از معرفی شرکت ها امنیتی ارائه شد که در این قسمت نیز 3 مورد دیگر بررسی می گردند.

Security Company

IBM

این شرکت امنیتی(Security Company) اگرچه در طول سال های اخیر محبوبیت و درخشش خود را از دست داده باشد اما همچنان یکی از مشهورترین شرکتهای فناوری و امنیتی جهان است و درآمد سالانه آن یک گواهی بر این امر محسوب می شود. در دهه 1960، IBM با معرفی اولین نسل رایانه، صنعت کامپیوتر را متحول کرد. امروزه، IBM انواع سخت افزار رایانه، نرم افزار، خدمات امنیت، خدمات میزبانی همچنین محصولاتی مانند دستگاه خودپرداز، فلاپی دیسک، هارد دیسک، زبان برنامه نویسی SQL را ارائه می کند و اینها فقط بخشی از دستاوردهای شناخته شده این شرکت است.

Security Company

Broadcom

این شرکت امنیتی(Security Company) در سال 1961 در کالیفرنیا تأسیس شد و در طراحی، توسعه و تهیه نرم افزار ها تخصص دارد. آن ها در حوزه های مختلف فعالیت می کنند و محصولات گسترده ای از قبیل آداپتورها، ابزار ذخیره سازی، کنترل کننده ها و آی سی ها، آمپلی فایرهای بی سیم و…را ارائه می کنند همچنین در بحث امنیت نیز در بخش هایی مانند امنیت هویت(Identity security)، امنیت اطلاعات(Information security)، امنیت شبکه(Network security)، خدمات مشاوره(Consulting services)، امنیت پرداخت(Payment security) فعالیت دارند.

Security Company

Palo Alto

Palo Alto که در سال 2005 تأسیس شده است یکی از تازه کارهای این لیست است و درآمد این شرکت امنیتی قطعا به اندازه سایر شرکت های معرفی شده نیست اما پارامتری که این شرکت را در این لیست قرار داده است تعداد کاربران آن است که حدود 66000 سازمان از خدمات آن بهره مند می شوند. این شرکت به صورت اختصاصی بر روی مسائلی مانند امنیت سایبری، فایروال ها، و به خصوص امنیت زیر ساخت های ابری فعالیت دارد و همچنین با تیم تحقیقاتی مشهور خود در زمینه بررسی در حوزه انواع حملات و اتک ها با استفاده از پلتفرم امنیتی اختصاصی خودشان به کار خود ادامه می دهند.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها