جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

افزونه smart update در وردپرس پلسک

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

در این مقاله قصد داریم در خصوص پلاگین smart update صحبت کنیم. همانطور که می دانید پنل وردپرس برای هاست های لینوکسی مناسب تر می باشد. زیرا از ماژول ها و افزونه هایی استفاده شده است که با سیستم عامل لینوکسی همخوانی بیشتری دارد. اما نکته مهم این است که هاست های ویندوز ما نیز قابلیت نصب وردپرس را دارند و شما می توانید از این هاست های برای استفاده از پنل وردپرسی استفاده نمایید.

در این مقاله در خصوص افزونه ای از وردپرس با نام smart update صحبت خواهیم کرد. آپدیت وردپرس ممکن است که بسیاری از قابلیت وب سایت شما را تغییر دهد و با دیتای شما هخوانی نداشته باشد. افزونه smart update باعث می شود که شما دیگر نیاز نداشته باشید وب سایت خود را از اول باز نویسی کنید. در نظر داشته باشید که این افزونه تا 1 ماه به صورت رایگان ارائه می گردد.

به روزرسانی خودکار

این افزونه به صورت خودکار پلاگین ها و یا بخش هایی از وردپرس که نیاز به آپدیت داشته باشد را دانلود می کند و سپس در نسخه ای مانند وب سایت شما (Clone) قرار می دهد تا شما تغییرات را ابتدا در Clone سایت مشاهده کنید. در این بخش شما می توانید مشکلات، خطاها و یا باگ های آپدیت جدید را مشاهده کنید. قطعا برای خیلی از ما پیش آمده که پنل خود را آپدیت می کنیم و با باگ های زیادی مواجه می شویم. قطعا در این زمان آرزو می کردیم که ای کاش آپدیت پنل را انجام نمی دادیم. حال با این افزونه به راحتی می توانید نسخه ای پنل آپدیت شده را قبل از قرار گرفتن بر روی سایت اصلی مشاهده نمایید.

smart updates

درنظر داشته باشید، همانطور که در ابتدای مقاله اعلام شد این افزونه بعد از 1 ماه نیاز به لایسنس دارد تا بتوانید از ویژگی های کاربردی آن بهره ببرید.

امیدواریم این مقاله نیز برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. ما را در بخش مقالات دنبال کنید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها